Τι πληρώνουμε;

Οι εντυπώσεις μας

Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό Ssotiris » Δευτ Οκτ 21, 2013 4:34 pm

Καλησπέρα σε όλους.
Μόλις εγγράφηκα με μόνο σκοπό την καταγγελία της συμπεριφοράς της γενικής αντιπροσωπίας, καθώς επίσης και ορισμένων συνεργίων.
Πρώτα απ' όλα να εξηγήσω οτι είμαι κάτοχος ενός Jazz του 2011, αγορασμένο από τη Ξάνθη και την αντιπροσωπία του κ. Ευστρατίου. Τα προηγούμενα 2 χρόνια (44.000χλμ) έκανα εκεί όλα τα σερβις όμορφα κι ωραία. Σερβις Α και Β 60ευρώ έκαστο.
Τώρα είμαι στην Αθήνα κι ήρθε η ώρα για ένα ακόμα σερβις Α. Μέσω του site βρήκα κι επικοινώνησα με αντιπροσωπίες της περιοχής μου.
Έχουμε και λέμε:
Χαλκιάς - Αργυρούπολη 90ε
Σαρακάκης - Γλυφάδα 85ε
Μάστορας - Ελληνικό 85-95ε
Αφοι Δεληγιάννη - Χαλάνδρι 100ε
Όλες οι τιμές στο περίπου χωρίς κανένας να μπορεί να εξηγήσει το λόγο του περίπου.
Αυτό το περίπου μου θυμίζει μπακάλη γειτονιάς που του ζητάς 1 κιλό φέτα και σου απάντάει 1,050 γρ. ν' τ' αφήκω;
Πήγα λοιπόν στο κ. Χαλκιά ο οποίος μου είπε ότι η διαφορά οφειλόταν στη χρέωση της εργατοώρας...
Αφήνω τις διευκρινίσεις που άκουσα απο όλους για γνήσια ανταλακτικά, γιατί είναι περιττές!
Έστειλα λοιπόν ένα μαιλ και ζήτησα να μου εξηγήσουν τη διαφορά τιμής και τις αποκλήσεις στην τιμή, μιας και πρόκειται για το ίδιο σερβις τύπου Α.
Χτυπάει το τηλέφωνο να με ρωτήσουν πιο το πρόβλημα και μπλα μπλα... Τέλος πάντων δέχομαι τη πολιτική της ελεύθερης αγοράς που αφήνει περιθόριο χρέωσης της εργατοώρας κι ας μη μου αρέσει(το γάλα πχ στοιχίζει το ίδιο όταν πας σε SM ίδιας επωνυμίας αλλά σε άλλη γειτονιά)
Από το τηλέφωνο ο υπάληλος μου εξήγησε οτι στην Ξάνθη μάλλον δε μου χρέωναν εργασία! Η διαφορα της τιμής μπορεί να οφείλετε στο τύπο λαδιού που επιλέγω ανάλογα με το ιξώδες(SAE).
Όμως κανένας δε με ρώτησε τι λάδια επιλέγω, συνεπώς να μου διευκρινίσει τη διαφορά της τιμής του σερβις! Όλοι στο περίπου την τιμή χωρίς να διευκρινίζουν τι τύπου λάδια θα βάλουν.
Όταν τα είπα αυτά στον υπάληλο συμπλήρωσα οτι τα λεγόμενά μου αποτελούσαν μια σαφή και ονομαστική καταγγελία. Έπειτα του ζήτησα το προφανές ρωτώντας τι θα κάνει η αντιπροσωπία. Απάντησε οτι θα παρακολουθήσουν το θέμα.
ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ.
Πράγματι με ξαναπήρε τηλέφωνο για μερικές ακόμα οδηγίες...
Μου είπε λοιπόν οτι θα έπρεπε να ξέρω τι λάδι βάζουν στο Jazz, συνεπώς και την τιμή του σερβις και οτι αυτά έπρεπε να τα ρωτήσω εγώ!
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ο πελάτης να κάνει τη δουλειά της αντιπροσωπίας.
Σχετικά με την καταγγελία και τι σκοπεύουν να κάνουν, προκειμένου να ελέξουν πιθανές αυθαίρετες χρεώσεις...θα παρακολουθήσουν το θέμα...
Καταλλήγω στο συμπέρασμα οτι υπάρχει αυθαιρεσία η οποία μάλλον προκαλείται απο τον κ. Σαρακάκη και πολύ πιθανά να καλιεργείται.
Αυτά τα πολλά από το νεότερο μέλος της παρέας.
Αναμένω απόψεις και συμβουλές συνεργείου με ξηγημένη συμπεριφορά.
Ssotiris
Member C Class
Member C Class
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 5:25 pm

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό polikos arkoudos » Δευτ Οκτ 21, 2013 6:17 pm

Καλησπέρα!

Χωρίς να υποστηρίζω τον αντιπρόσωπο
πιστεύω ότι οι χρεώσεις διαφέρουν επειδή εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα αναλώσιμα που τοποθετείς στο jazz,
όπως μας ανάφερες σου εξήγησε και ο υπάλληλος στο τηλέφωνο,
πχ. αν βάλεις λάδι 0w20 της αντιπροσωπείας σήμερα 21-10-2013 κοστίζει 19 ευρώ το λίτρο = 76 ευρώ τα 4 λίτρα
ενώ αν βάλεις 10w40 κοστίζει 7 ευρώ το λίτρο = 28 ευρώ τα 4 λίτρα,

όπως βλέπεις υπάρχει διαφορά
ανάλογα πάντα με τι είδους λάδια τοποθετεί η κάθε τοπική αντιπροσωπεία,
συνεπώς δεν βλέπω καμία αυθαιρεσία στην περίπτωσή σου
αφού οι τιμές που σου έδωσαν έχουν μικρές διαφορές της τάξεως των 10-20 ευρώ μεταξύ τους.


Στο θέμα της καταγγελίας τώρα,
πιστεύω ότι δεν πρέπει να γίνετε με αυτόν τον τρόπο,
επειδή δεν είναι δίκαιη,

δηλαδή εγώ πχ. που είμαι ανώνυμος και χωρίς να φαίνονται πουθενά τα στοιχεία μου
κάνω καταγγελία επώνυμη και χωρίς να έχω πάρει άδεια από κανέναν.
Άβαταρ μέλους
polikos arkoudos
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2013
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2010 11:57 am
Τοποθεσία: Falkirk, Scotland

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό Ssotiris » Δευτ Οκτ 21, 2013 7:33 pm

Ευχαριστώ για την άμεση απαντησή σου και διευκρινίζω:
Για αρχή δεν είμαι ανώνυμος με λένε Σωτήρη Σωτηρίου και την καταγγελία την έκανα στον υπάληλο που επικοινώνησε μαζί μου(αυτός με πήρε τηλ) με αφορμή το e-mail που έστειλα, σύμφωναμε το οποίο ζήτησα διευκρινίσεις που δεν μου είχαν δοθεί απο τις αντιπροσωπίες με τις οποίες επικοινώνησα.
Δηλαδή καμία αντιπροσωπία δεν μου είπε οτι ανάλογα το λάδι αλλάζει και η τιμή του service. Όλοι λέγαν στο περίπου και όταν ρωτούσα τι περίπου αλλάζει δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Τουλάχιστον όχι απο το τηλέφωνο.
Τις διευκρινίσεις τις έλαβα απο τον υπάληλο που επικοινώνησε μαζί μου κι αυτές με το δεύτερο τηλέφωνο όπου μου είπε ότι έπρεπε να τις έχω ζητήσει.
Βγαίνω απο τα ρούχα όσο σκέφτομαι ξανά οτι η γενική αντιπροσωπία(Σαρακάκης) ζήτησε απο πελάτη να κάνει τη δουλιά του υπαλήλου...
Πως αλλιώς να το γράψω;
Αν συναντιέστε κάπου ευχαρίστως να τα πούμε κι απο κοντά...
Ssotiris
Member C Class
Member C Class
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 5:25 pm

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό parisstc » Δευτ Οκτ 21, 2013 9:22 pm

γραφεις οτι για σερβις Α και Β εδινες στην Ξανθη 60 ευρω εκαστο
δηλαδη για σερβις Α εδινες τα ιδια με το Β που ειναι απλα οπτικος ελεγχος;
Άβαταρ μέλους
parisstc
Member A Class
Member A Class
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2013 8:59 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Οκτ 22, 2013 11:38 am

Oι εργατοώρες καθορίζονται με σαφήνεια μέσα στα βιβλία σέρβις. Οπότε δεν μπορεί ο καθένας να κάνει οτι του καπνίσει.

Αυτό που μεταβάλλεται είναι πόσο χρεώνεται τελικά η εργατοώρα, η οποία όμως είναι ίδια σε όλους τους αντιπροσώπους.

Αν θυμάμαι καλα είναι περί τα 45€

Η αλλαγή λαδιών είναι 0.2 της ώρας. Ο οπτικός Β έλεγχος είναι 0.6 της ώρας.

Οπότε αν κάνεις ΑΒ μαζί είναι 0,8 Χ45 = 36€ (αν θυμάμαι καλά τους συντελεστές)

Μετά βέβαια έχουμε τις αποκλίσεις στα υλικά

Φίλτρο λαδιού
Ροδέλα που κάποιοι την χρεώνουν κ κάποιοι άλλοι όχι αλλα είναι περίπου 10 με 20 cents
Λάδι
Jazz 1.3 ΙΜΑ CVT Elegance

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vagos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2363
Εγγραφή: Τετ Μαρ 09, 2011 10:16 pm
Τοποθεσία: Νοτια Προάστια

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό Ssotiris » Παρ Οκτ 25, 2013 4:57 pm

Καλησπέρα και πάλι.
Στο σέρβις Β μου είχαν αλλάξει φίλτρο αέρα στον κινητήρα και φίλτρο στην καμπίνα, στην τιμή των 60ε.
Αλήθεια ξέρει κάποιος να μου προτείνει κάποιο έντιμο συνεργείο στην Αθήνα, ή αυτά που έργαψα είναι αποδεκτά σε όλους;
Ο προβληματισμός μου είναι στη συμπεριφορά και όχι στο τελικό αποτέλεσμα δλδ τι λάδια, γιατί ο ένας κοστολογεί χ και ο άλλος ψ κτλ.
Αισθάνθηκα οτι οι αντιπροσωπίες ψάχνανε κάποιο αδαή-μη γνώστη που θα του χρεώνανε οτι θέλανε...
Δεν μπορώ να το δεχθώ!
Σας προτρέπω να ζητήσετε διευκρινίσεις ως προς τις εργασίες που σας κάνουν, μιας και οι αντιπροσωπίες δεν...
Ssotiris
Member C Class
Member C Class
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 5:25 pm

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό polikos arkoudos » Παρ Οκτ 25, 2013 7:12 pm

Καλησπέρα!

Αυτό νομίζω γίνεται σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στα συνεργεία,
λέγεται ''εξυπηρέτηση πελατών'',είναι μία φράση που αρκετοί δεν γνωρίζουν τι σημαίνει,
ακόμα και οι πελάτες,

δεν είναι όμως όλοι οι επαγγελματίες το ίδιο,
θα βρεις και καλά μαστόρια (σπανίζουν βέβαια).

Κάποτε το είχα απορία,
πήγαινα να με εξυπηρετήσουν σε διάφορα καταστήματα
και έβλεπα αρκετά παράλογα πράγματα για τα δικά μου δεδομένα
και απορούσα πως αυτά τα καταστήματα συνέχιζαν και δούλευαν,

τελικά η απορία μου λύθηκε μερικά χρόνια αργότερα
και η απάντηση ήταν πολύ απλή...
χάρη στους πελάτες που τους ανέχονταν και συνέχιζαν να ξαναπηγαίνουν εκεί.
Άβαταρ μέλους
polikos arkoudos
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2013
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2010 11:57 am
Τοποθεσία: Falkirk, Scotland

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό parisstc » Τετ Οκτ 30, 2013 2:25 pm

ενημερωτικα

Ο Σαρακακης στην Ελλαδα εχει μειωσει το δικτυο των εξουσιοδοτημενων ντιλερ της honda (και της mitsubishi) αισθητα για τον λογο οτι πολλοι παλιοι ντιλερς δεν υπεγραφαν νεες συμβασεις οι οποιες περιλαμβανουν εκτος των αλλων κανονες οπως να χρησιμοποιουνται γνησια λιπαντικα honda προκειμενου να παρει καποιος το "χρισμα" του εξουσιοδοτημενου κλπ

Γενικως επικρατουσε ενα χαος με τον καθε ντιλερ να χρησιμοποιει ο,τιδηποτε εκρινε εκεινος οτι του αποδιδει μεγαλυτερο κερδος και ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις σε τιμες στα σερβις.
Γενικως τον τελευταιο χρονο απο οτι γνωριζω γινεται μια σημαντικη προσπαθεια να υπαρξει μια τυποποιηση τοσο στις υπηρεσιες που προσφερουν οι ντιλερς οσο και στις τιμες.

Δυστυχως στην Ελλαδα ενα πολυ μεγαλο μερος οσων ασχολουνται με το αυτοκινητο (για να μην πω το μεγαλυτερο) απεχουν παρα πολυ απο τις συγχρονες απαιτησεις (βλεπεις συνεργεια με μηχανικους που εχουν δυσκολια στο να χειριστουν τα ηλεκτρονικα διαγνωστικα, ακομα και στο να ακολουθησουν τις step by step οδηγιες των service manuals) και αυτο επεκτεινεται και στις χρεωσεις και στον τροπο λειτουργιας

Συμφωνω με τον poliko οτι ειναι στο χερι μας να απαιτουμε σοβαρες υπηρεσιες και να ψαχνουμε τις χρεωσεις οσο πρεπει. Μονο με απαιτητικους πελατες θα ανεβει το επιπεδο των υπηρεσιων.
Άβαταρ μέλους
parisstc
Member A Class
Member A Class
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2013 8:59 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό didalas » Κυρ Νοέμ 03, 2013 11:26 am

parisstc έγραψε:ενημερωτικα

Ο Σαρακακης στην Ελλαδα εχει μειωσει το δικτυο των εξουσιοδοτημενων ντιλερ της honda (και της mitsubishi) αισθητα για τον λογο οτι πολλοι παλιοι ντιλερς δεν υπεγραφαν νεες συμβασεις οι οποιες περιλαμβανουν εκτος των αλλων κανονες οπως να χρησιμοποιουνται γνησια λιπαντικα honda προκειμενου να παρει καποιος το "χρισμα" του εξουσιοδοτημενου κλπ

Γενικως επικρατουσε ενα χαος με τον καθε ντιλερ να χρησιμοποιει ο,τιδηποτε εκρινε εκεινος οτι του αποδιδει μεγαλυτερο κερδος και ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις σε τιμες στα σερβις.
Γενικως τον τελευταιο χρονο απο οτι γνωριζω γινεται μια σημαντικη προσπαθεια να υπαρξει μια τυποποιηση τοσο στις υπηρεσιες που προσφερουν οι ντιλερς οσο και στις τιμες.

Δυστυχως στην Ελλαδα ενα πολυ μεγαλο μερος οσων ασχολουνται με το αυτοκινητο (για να μην πω το μεγαλυτερο) απεχουν παρα πολυ απο τις συγχρονες απαιτησεις (βλεπεις συνεργεια με μηχανικους που εχουν δυσκολια στο να χειριστουν τα ηλεκτρονικα διαγνωστικα, ακομα και στο να ακολουθησουν τις step by step οδηγιες των service manuals) και αυτο επεκτεινεται και στις χρεωσεις και στον τροπο λειτουργιας

Συμφωνω με τον poliko οτι ειναι στο χερι μας να απαιτουμε σοβαρες υπηρεσιες και να ψαχνουμε τις χρεωσεις οσο πρεπει. Μονο με απαιτητικους πελατες θα ανεβει το επιπεδο των υπηρεσιων.


:clap:
Honda Jazz GD1 1339cc - idsi - 2004 - Manual - Storm Silver
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
didalas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 3085
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 15, 2007 7:55 pm
Τοποθεσία: Κόρινθος

Re: Τι πληρώνουμε;

Δημοσίευσηαπό nektar02 » Τετ Ιαν 28, 2015 2:21 pm

εχει καποιοσ να μου προτεινει συνεργειο για τα σερβισ μου ?εχω ακουσει πως ειναι και ακριβα τα ανταλλακτικα και ακριβα τα σερβισ στο συνολο
εγω μενω νεα ιωνια
nektar02
Member C Class
Member C Class
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2015 8:47 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο Συνεργεία + & -

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες